Monday, May 16, 2011

family..:)

(malunye..ari tu kan ive posted bout my artwork right..haha yg huduh tu,..ni latest nih dibantu adik kecik..yg belakang tu belon yg mls nk kaler ye..n plis never ever zoooom haha..korg akan menyedari ianya amat hodddoh.!)

family...


do you know that the word family is stand 4 what? tau sebut je..

ape2 pun kite wat..
(plkn..? ade post tentangnya di feb n march..:)
 dah berjaya ke..kaya ke..
(time MAK)
ingat2 laa family anda..bersyukurlah kerana anda memiliki mereka..:)
ceriakan hari anda dgn family..jgn utamakn boypren or gelpren tahu..!

sebabnya..

adakah kamu sedar,sekiranya kamu mati hari ni,tempat kau kerja akan di ganti ngan orang lain,kawan2 kau carik kwn lain,tp bgi keluarga kau,kau hilang forever..yelah,kalau family kau ada 7 org,hilang sorg tinggal 6..wpun ada penambahan,tp ttp x sama ngan kau..jadi kau terpenting ntuk keluarga kau...

lebih kureng gitu lah ayat pening dari buku yg aq jumpe kt umah...paham2 je lah mksud tersiratnya..huhu..belit belit..!

lastly..family is stand for father and mother i love you..:) muuuuahhh..! (ciplak jugaa..)

sekian..trimas.. 

No comments:

Post a Comment

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...