Saturday, December 31, 2011

rumah baru utk tahun baru...sape nak order bleh call numb yg tertera...

1-rumah kasut

2-rumah iceberg...sian..tkde dwet beli tanah la tuh

3-ni free je..buat sndiri pun takpe..carijela mne2 kapal tak gune..

4-rumah ni sesuai utk korang yg mencintai seni buatan tgn

5-rumah yg tkde motif...ni memg tuannye btul2 urgent nk penyewa atau pembeli..sbb dy tkde motif nk smpan umah ni..tp malangnye dy hye nk jual atau sewa kpd sesape yg mmg tkde motif nk beli atau sewa rumah ni

6-sape suke ufo?

7-rumah ni ske atilah nak ke tak...arkitek rumah ni memang mintak maaf sgt2 kat org yg berminat sbb dy terdesign terbalik..

nak?
no: 01_2063_9_...ala sbnrnye tk igt 3 tempat kosong tuh..mintak maaf sgt sgt..:(

source-google

Wednesday, December 28, 2011

weird cake...source : google

errr teringin ke nak makan kek2 camni?!!

OMG..!!!


dont vomit....
there's no toilet in my blog


argghhhhh..!




taikkk..!



hahahaha

bluekkkkkk..!

Sunday, December 25, 2011

words I LOVE YOU in DIFFERENT LANGUAGES part1 :)


haaaa...usually people will say the same words right? i love you...or sy cntakan awak...atau kalau pelik sket saranghae...mahal kita...nah! cube try bahasa lain plakk..!!!(ni bleh gune utk org yg kite admire <3)

1- asturian : QuiĆ©rote

2-basque : Maite zaitut

3-German (Vorarlbergerisch)-I liab di!

4-iban : aku sayau nuan

5-javanese : aku tresnasliramu

u may try these if u want :)


source : google


ZAMIR MASTERCHEF SEMAKIN HEBATTTT..!!!

go zamir..!!

makin lama makin hebat..!!

tahniahhh..!!!

semoga dapat jadi masterchef malaysia..!!!!!!!!!!

harap tidak tersingkir...!!!

amiiin...!!!





zamir pernah berlakon....


\
memegang watak ALI

:)