Saturday, December 31, 2011

rumah baru utk tahun baru...sape nak order bleh call numb yg tertera...

1-rumah kasut

2-rumah iceberg...sian..tkde dwet beli tanah la tuh

3-ni free je..buat sndiri pun takpe..carijela mne2 kapal tak gune..

4-rumah ni sesuai utk korang yg mencintai seni buatan tgn

5-rumah yg tkde motif...ni memg tuannye btul2 urgent nk penyewa atau pembeli..sbb dy tkde motif nk smpan umah ni..tp malangnye dy hye nk jual atau sewa kpd sesape yg mmg tkde motif nk beli atau sewa rumah ni

6-sape suke ufo?

7-rumah ni ske atilah nak ke tak...arkitek rumah ni memang mintak maaf sgt2 kat org yg berminat sbb dy terdesign terbalik..

nak?
no: 01_2063_9_...ala sbnrnye tk igt 3 tempat kosong tuh..mintak maaf sgt sgt..:(

source-google

No comments:

Post a Comment

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P