Monday, June 11, 2012

rerepostpost- senarai novel ramlee awang murshid

arghh aku da tkde idea nk post ape. bce je la da kali ke tiga repost menda ni
jdi bcelah entry dahulu kala k



hah..! jgn trkejut..! sy nak buang tebiat lagi..!!!
mcm besa..post pasal novel ramlee awang murshid lagii...

cerita 5 serangkai......
sambungan dye SUNAN MUSAFIR

cerita 3 serangkai..

cerita cinta yakuuzaaaa...!

cerita makhluk asing...

cerita hantu...

cerita cinta yg sweet n sedih gile

cerita kucing...haha takde lahh

cerita pembunuh upahan (sharp shooter) yg jatuh cinta dgn mangsanya...aku paling suke yg ni..!

cerita menakutkan...

cerita aku darah anak malaysia...novel ptriotik nii..
  

cerita pelik...org kate ni paling tak bes..

yg penting novel2 in the end akan ade org mati kena bunuh , ade org bertaubat , n ade cinta wpun secoit..

6 comments:

  1. sambungan 5 berangkai tu tajuk dia sunan musafir..akak pun belum sempat cari lagi...yup..rahsia perindu paling tak best...hihi

    ReplyDelete
  2. haha!! akak minat gak? wah geng!

    ReplyDelete
  3. wahhh... citer laksamana sunan mmg menarik,,, bile baca macam sya pula jd sunan

    ReplyDelete
  4. haha..ble sy bce sye perasan sye ratu haha ;P

    ReplyDelete
  5. salam... knp bnyk yang x ada... mcm mandatori, fiksyen 302, rangau.. tu kategori yang mana plak erk... hehehe... just asking..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. tk update.. lg stu..tk tau kategori mana nak masuk

      Delete

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P