Friday, July 22, 2011

aku wat botox..jum tengok perbezaaan muke aku..

wey wey wey

percaye tak?aku tak tipu la..

igt aku baik sgt ke?

aku pun nk kiut gak


sebelum tu, aku nk igtkan mungkin korang akan menyampah apabila melihat gambar2 yg disediakan..haha..

aku cocok DUA kat atas telinga

haha..aku cocok dua batang kaki spek kat atas telinga..

dgn ayat yg lebih skema dan cemerlang

aku wat SPEKKKK BARUUU..!!!

wah sungguh jakun bunyinya

ni tak pki spek..nampak segala jerawat..

ni pakai spek lame..alolo~ muke..syum bagai pun ttp skema!

ni yg baruuuuu,,.....//////////,l;;'..,;'][;.///!!!!!!!!


haha...sebenarnye aku rase takde beza punn..tp saje ngade ngade nk tunjuk...mangkuk sungguh

No comments:

Post a Comment

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P

Designed by Animart Powered by Blogger