Wednesday, June 8, 2011

zira di usim

hehe gambar y tak di rotatekan..

zira pakai contact lens ke??

mane de..tu lap habuk kat spek jap...

 same je dehh..

ok...ni sedikit dua dikit pic yg aku snap curik2 kt usim..
  library tingkat 3
 lib tingkat 1

pipa jadi modellll

kafe kt kolej kediaman..jarang aku makan situ...santekk kan...errr

ni katil aku..
alololo~ pinky..

ni time g picc majlis pelancaran plan tindakan fasa 2 oleh menteri pengajian tinggi...dak medik je dapat pegi senn kitorang takde kuliah pagi...kuliah kitorang hari tu(selase) 3.30 - 5.30 ptg..
ggamba curikk..
aku makan ni je...dye ade lakse...tp aku tak amikk...

gambar kontroll
tak sabo nak balekk...^^
 wowowo aku pakai simple gile..jgn lah pelik..time tu nk gi x-ray..pki tudung sarung je lahh...
tak lupe juge kucing tersayang...si black eye peace...
wowowo.. kontroll abes...ehem..baG tu kalo korangg jumpe memane diam2 je..ehehehek..malu.. ><'
 

3 comments:

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P

Designed by Animart Powered by Blogger