Saturday, June 11, 2011

vlad the impaler

haa kenal tak vlad the impaler?

aku tau pun lepas bace novel sutera bidadari- tuan ramlee awang murshid

ni dye si vlad yg turut di gelar sebagai dracula


vlad the impaler tu maksudnye vlad si penyula..tau sula??

aku tak pasti sgt pasal sejarah dye..aku bace pun tak paham..dlm sutera bidadari of course la tuan ram reka je..


yg penting vlad ni kejam la..dye suke sula org..


saje je nk post pasal ni...

dalam sutera bidadari, i tell u..memang terbaek lah..tp yg terbaek ttp cinta sang ratu..sutera bidadari lg best dri novel sblumnye, cinta sufi..

yg paling tak sgke sekali, saifullah , hero abad 21 dlm cite ni rupe2nye...ehemehem.. x bleh gtaw, nanti kecewa org yg tak bace lagi..

n aku yakin ade smbungan lg lepas sb ni..sbb last dye memang mengejutkan dn tgantung mcm novel2 sebelum ni..tuan ram memang byk idea..mkin kaye lah dye..haha..mane tak kaye, novel fiiiiiiirrrssssst dye wat dulu pun org nk lagi...

sekian

No comments:

Post a Comment

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P