Thursday, December 13, 2012

buat peminat2 Ramlee Awang Murshid, Aku Bercerita nak kluaq !! taaaapi mahai dr bese. RM 25 u knowwwww yunho

entry ni di buat kerana keterujaan .....!!




pdhl sblum ni ada orang tu kata tanak hapdate dah





tapi alkisah study2 juga, tapi tergoda dgn streamyx rumahkuuuu T_T









slamat membeli








tapi aku agak yakin bahawa aku  tak beli. takde mase nak bace .. 









5-10 buku yg aku bawak, buku ram, buku conan sume tu aku bace kdg2 je. mmg hampeh sungguh tak sempat






bukannye rajen study pun tp mmg tk sempat percayalaaaaahhhhhhhhhh






k bye





doakan aku final exam!

16 comments:

  1. borong buku dekat big bad wolf.hee

    ReplyDelete
  2. Novel kat umah berderet lagik lum sempat baca. Hahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bese la. sy bukan tk smpt bce.t p tk smpt ulang haha

      Delete
  3. fuh..nasib baik tak minat baca novel

    ReplyDelete
  4. dr kita bz skang ea?hehe
    waa.. dah kuar len ea..nak carik!!!

    ReplyDelete
  5. zira dh baca ke sinopsis cerita ni? tajuk dia mcm pelik je. tak mcm yg sebelum2 ni. tp itu lah yg wat org nak baca kan? tunggu habis final laa bru bole baca nampaknya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. cte ni mmg len dr cte2 yg lainn nisa. hrge pn len..

      Delete
  6. aku suka semua novel dia. tapi satu pun tak pernah beli. cuma....pinjam. hehehehe

    ReplyDelete

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P