Monday, August 6, 2012

entry sia-sia. tak perlu komen

semalam, masuk paper. mingguan. bab rakan kpop.

tak jakun pun ;p


tapi adik aku yang kecik, 6 tahun, ble dy tgok muke aku kat paper, respond dy mengecewakan.


"eeee tak maluu ke masuk surat khabar!!!" 

whatever. nak je ckp wat pe nak malu bukan msuk sbb isap dadah. tp dy kan budak kecik dadah tu pun entah paham ntah idok


actually tk bangge pun. Bukan susah. emel sudaa.


tp aku slalu gak berangan masuk paper sbb brjaye  dlm pekse ke ape ke


tp malangnye, spm dlu mangla stret tp tk klua paper jugak haha ! 


jdik dpt msuk part kpop pun jadiklaaaaaaaa




dpt gak fren bru kt fb. ntah sape2 ntah rmi jugak



babai


#sediy cong wei kalah........... tp rmi kate lindan dah matang sikit. lin dan dah tau respect opponent dia nk bnding 4 taun dulu






8 comments:

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P