Friday, January 27, 2012

lawak bodoh exam # 2

-based on my experiences-
-mid sem ari tu-
-location: stadium tertutup ,nilai , n9-



FIZIK



subjek paling best lecturernye...mr arho




tapi



paling menyampah bab-bab menghafal formula

formula grating
sin teta = m lamda over d




hishhhhhhhhh



soalan no 6



soalan last




soalan grating keluar




aku beriya buat sbb dah hafal formula



masuk data dlm formula



tekan kalkulator



tekan same dengan 




MATH ERROR



bangang



ape hal ni? betullah..memang patut MATH ERROR... sin teta = 9.4




mana boleh! lebih dari nilai 1



asal?



buat blek


MATH ERROR lagi




gile! 

buat untuk kaler biru pulak...masukkan wavelength , nilai d sume





lagi sekali MATH ERROR !



hampeh. 


ak menyirap gile


AKU LUPA FORMULA KE ?!!!!!!



rase cam nak tanye org sebelah


T_T



huuuuuu 


aku kire balik..



MATH ERROR


aku salah tukar unit?



TAK!



aku jeling org sebelah..

pasal pe dye tenang je?








last2 mse abes


hantar.


pandang org sebelah.baru nk tye, dy da tye dulu



" asal math error ha?"




fuh lega gile.tye org belakang depan kiri kanan




sume dpt math error





agak cikgu tak cek soalan ke? bukan cikgu arho, tp ckgu tutor lagi sorang, pembuat soalan



rupenye sume org dapat math error


=_='




ni lawak hape ni?  menyirap !





No comments:

Post a Comment

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P

Designed by Animart Powered by Blogger