Friday, August 12, 2011

"akhirnya aku dah graduate...."

hah tak plek ke ?

umok baru lape belah doh graduek..(cmpuran bahase..mklumlah duk usim,,org penang,kedah,kelate n ganu berlmbok lambok..)

actually, ayat ni ntuk form 5 dulu...

tengok gambar2 ni...rase tak sabo2 nak gradute kat u plak...walaupun degree pun tak cecah lagi..walaupun tak tau lagi kat degree bjayekah aku jadik doktor...tp ni dah bley jadik pmbaka' semangat naaa

eden yang tepi ni hahhhh

yang baju pinkkkkkkkk


(mase ni aku tak reti lagi amek gamba posing2)

tengok ar...mcm best je graduate..ni baru graduate sekolah..graduate tadika dulu pun eksited...apatah lagi graduate u..justeru itu kawan kawan (ayat lecturer fizik..haha) doakan lah kejayaan saya n kawan2..


No comments:

Post a Comment

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P