Saturday, February 16, 2013

di sebalik URL blog zirathegreat yg bunyinya seperti perasan itu...

assalamualaikum !





sebelum mula, awas bagi mereka yang ada asma, alergi habuk dan sebagainya. anda dinasihati supaya tidak membaca blog ini kerana ianya sudah berhabuk kerana menjadi blog tinggal selama sebulan











ya.. cerita tentang uniform resource locator a.k.a URL  blog ini.




http://zirathegreat.blogspot.com







ya. macam perasan. aku pun perasan sebegitu . bajet great.





tapi kenapakah aku masih berdegil mahu menggunakannya??





kerana di sekolah menengah sains sultan isandar mersing dahulu, aku meminati sejarah. jadi aku terpikat tanpa sebab kepada alexander the great lol.


auuu kacakkkkk




hehe :P



takdelah. macam best plak. ade name cmtu. mcm kena dengan nama aku je. Perasan bukan. jadi aku memang kalo sign pape kat sek dulu aku tulis azirathegreat.

kalo dekat buku nota ke pun aku tulis azirathegreat




then di situlah aku bercadang utk membuat blog berurl zirathegreat



aku mencipta blog ni habis spm dahulu. bulan december tk silap. TAPI !! haha. ni aku malu dengan diri aku sendiri. masa sekolah lagi aku telah list kan tjuk entry yang akan di buat . LOL 



tak caye le teww.. tengok ni. tekan tekan !!








haha =_=



then.. ianya menjadi bertambah perasan apabila menambah dr di depan zirathegreat seperti sekarang.



http://drzirathegreat.blogspot.com




yang ni aku rasa nak cekik juga dashboard ni. entah kenapa apaa masalah entahlah aku terpaksa tukar url. yang zirathegreat tu dy kate blog telah dibuang ewah .



so aku tnk lari dr zirathegreat. aku terpaksa tmbah dr. tu aku tk suka jugak. macam perasan yg melampau.





sekian. yg aku nk gtau di sini.


aku bukanlah perasan.
aku bukanlah berlagak.
ianya sekadar sebuah nama (dah macam ayat novel ramlee awang murshid)
the great the great tu cuma mainan aku je. takkan nak letak princessazira.blogspot pulak. tak pun zirapunzel (azira + rapunzel yg comel) lg perasan.

gambar sendiri lagi besar dr gambar rapunzel




sekian,
zirapunzel 

33 comments:

  1. xpela asal dri sdri selesa..hehe ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha,, selesa nama zirapunzel tu :P tp prasan la plak. haha

      Delete
    2. zirathegreat.nlogspot.com?? unik ape.. Yang dr??depannya itu short form bagi doktor ke??muheehe.. :)

      Salam kenal sis Zira.. :)

      Delete
    3. time kasih.. haha. tp malangnya terpakse ditukar. yg dr tu doktor lah kunun

      Delete
  2. Hahah.. xleh blah tul kalo letak princess2 nih.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. segan laaarr tkde keturunan princess princess tibe2 nk letak :P

      Delete
  3. saya2!! *sambil angkat tangan

    kalau tukar zirathegreat jadi zirathebest ke.. zirademam ke..tak pum zirathepansikit :P

    ReplyDelete
  4. ni kan blog awk so ikut awk lah nk letak nme ape.
    agipon, nme tu leh jd motivasi tuk jd seorang yg great. kan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. time kasih.. mmg.. rse berat nme zirathegreat ni sbnrnye.. mcm ade seuatu yg kne dibuktikan. tu yg sye geram bile tmbh doktor kt depan. aaiiii lg la kne mncabar diri

      Delete
  5. jelesnye orang tu ade dr kat depan.
    saya ade sir nick je kat depan.
    tu pun sebab cikgu..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhh sume ade kelebihan sir. hehe. sir function len, dr function len. n melengkapi..

      Delete
  6. heheehehe.. xelok tau pikir negatif.. ok lah tu..tak berlagak pun..janji selesa..chaiyok2! :)

    ReplyDelete
  7. tkpe jgn kata perasan pulak letak nama baik2 tu kan satu doa yang baik2 jgk utk kita :)

    ReplyDelete
  8. Hahaha! Tak kesah la. Tu nickname je pun. Akak baca takde la rasa annoying sgt. Leh diterima lagi. Hehe :D

    ReplyDelete
  9. kahkahkahkahka....tak tau knp nk gelak..

    awal2 tu pnya intro pon dah best..

    ReplyDelete
  10. owh
    salah silah nama blog nih rupanya
    hehehe
    terbaik :-)

    ReplyDelete
  11. url blog ok je. tambah dr pun takpe. takde nampak macam perasan pun. bila orang dok baca dan sebut2 drzirahthegreat....nampak kelasss gitu. hehe

    ReplyDelete
  12. zira ikutlah hang nak letak tang mana. hehe. janji sodap didongar. hehe

    ReplyDelete
  13. bila orang sebut nama blog ko seperti diorang mendoakan utk ko la...kata2 itu DOA...

    ReplyDelete

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P

Designed by Animart Powered by Blogger