Saturday, May 5, 2012

eheh ni sumpah bukan spagetti..ni cacing dlm perut. ngaaaaa sbb tu ubt cacing penting uoll

serius saya mintak maafkalau korang muntah drh taknak mkn mee atau spagetti lepas bce entry ni..but this is a fact ok.. ni lah akibat kalau tk mkn ubt cacing, mkn mknn tk masak aka mentah, tk jg kbrsihan, sengaja mntrnak cacing dlm perut.


besarrr OMG!!!








aku sedar pun pas blaja pasal phylum annelida bagai kt usim ni laaahhh dak2 ni tnjuk vdeo bagai..tgok sblh mte je vdeo tu


ni la hkikat

9 comments:

  1. tu ker org kata cacing kerawit? besarnya cacing tu..dh cam tali..

    ReplyDelete
  2. aah..memang besar..ni cacing gelang kut..tk igt la men amek je gmba. cacing gelang rsenye. pnjang an. kalo tgok vdeo lg dasat.dy memen je kt trachea ni ha..

    ReplyDelete
  3. ohoi ingat kan mee tadi haha

    ReplyDelete
  4. My accomplice and I really loved reading this weblog post, I was just itching to know do you commerce featured posts? I'm always trying to find somebody to make trades with and merely thought I might ask.
    HTTP://www.KneeNeckBackPain.com/

    ReplyDelete
  5. Kan. Ckup nutrient btul cacing ni haha

    ReplyDelete

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P