Sunday, November 27, 2011

kelab da vinci

hai.
bunyi tajuk ni mcm da terlambat je nk cte psl novel kelab da vinci by encik nazry salam yg juge penulis komik glamour misi 8a n misi 10a.

msti rmi dah bace klab da vinci kannn kan?
jadi bgi yg blum bce..(sbb bku ni agak susah nk jumpa bgi sy lah)

taraaaaa!
ah comel sungguh covernya!

nak gtau...novel ni bgus! mcm komik motivasi beliau dn adik nye encik afiq.

novel ni mmg bgi sy lgkap la dr segi bhasa,lawak,sedih,suspens,jln cerita,cme tkde thriller je..hehe kalau tk dh mcm novel ramlee awang murshid pulak..haha

puas la bce..sinopsis? emmm toksehla.search sndiri bru suspens.lgipun tgok tajuk da tau kan..ad kait mengait dgn lukisan.sy minat mlukis gak jdik sy suka.kalau sy kt skolah tu konfem sy masuk kelab tu.hehe

k bai.
opsss..yg special nye,novel ni di dedikasi utk isteri tsyg hehe...kakak husna yg kiut miut..awwww..atau wataknye ialah cikgu hidayatul..

k.bai!! selamat membeli n membaca n mghayati kelab da vinci!!!


No comments:

Post a Comment

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...