Tuesday, March 15, 2011

PLKN CHAPTER 3..!

MAULID ARRASUL..!

(mesti jadik model..)
 
ngaaaa....igt duk utan x nyambut ka? mesti sambut maaa...only muslims involved...non muslim slept...ngahngahngah...^_^
 
kitaorang berarak dari padang kawadde' hingga ke dewan makan..
 then ade ceghamah bout pgurusan jenazah..especeli kafan la..
 ad demo lagi include the dead body..heeee


act ceramah tesebut bosan kerana skema dan hampir tdo krane duduk pilih port tul2 bwh cik kipas..
pastu abes dah..mkn je la...
 xde la semenarik sprti di skula2... 

;0..(maaak aih berejam tunggu pic di upload nih! sorry la pics gagal byk sprti di part 1...line k.o lah...sdikit nyiraps n sgala kesulitan amat dkesali..:(...)

(kenapa wajahku klihatan tidak ikhlas? owhh now i remember...mase tu kitorg tgah bperang dgn jl pmpuan..ade sorg tu bajet baguuuuzzz..di pagi yg mulia ni dye bleh mnjeling2 ku btentang mata kita sama memandang...mau x nyiraps..)
 
gedebang gedebang..!

M16 maaariii...!

gedebang gedebang..!

kitaorang menggedebang kt lapang sasar,pd..(x igt full name..)
one day b4 tu..ad teory...cuak weyh..ade ke patut M16 tu berat? saya ni dah la ringan..;P..kena niarap lagi..saya x pena menggedebang..bukan kadet polis..

lagi cuak sbb akak askar tu ckp pki spek baaaye lah..kwn saya yg da pena menembak pun jahat menakutnakutkan..dye ckp kwn dye pena spek tepecah time menembak n kace masuk mata..pastu dye ckp bahu lebam sbgi akibat recoil..

esoknye pulaks..prgi la lapang sasar tersebut...maaak aih,...ayaaahh aih...jarak 100 mtre..(tp 2 paling dkt la sbenarnye..)dye demo menggedebang...maaaak aih lagi..saya ni sbenarnye x bleh dgar bunyik kuat2 ni tmasuk bi ee el oo en..ngaaa malu..><..

(wajah2 cuak...)
 
jadi jantung sdikit gugur..dah la detail first menembak! wah...kami dhadiahkan 30 life bullets..tembak je lah..

3 pkare yg nk diberitahu..
1-x rase brt pun sbb ada guni sbgi support
2-bunyik x denga..pki ear plug..
3-recoil x kuat pon..bahu x lebam..haaaah indah khabar dri rupa..!

rezatnye dtampal di khalayak ramai..37/100 je..T_T..ngahngah..ala biase la dah detail 1..msti la gabra..(alasaaaan..
pling tinggi boy..75..

daaaa..thankz 4 readin yarr..ade lagi chapter 4..nk tunggu line btul2 penowh..

plis shout..^    ^
                O

No comments:

Post a Comment

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...