Wednesday, December 29, 2010

obses

obses ye....

dengan?
Ramlee awang murshid lah!

ade sesape fan dye gak?

tolong angkat tangan!!!!

tp aq nasihatkn x payahla..

bukan aq nampak pon!

inila dia!penulis thriller no 1 malaysia!

mama ckp slalu kuo kt tv1,,tp aq x pena tgok lagi...


ni novel2 dye...

banyak lagila..16 belas kalo x silap


tapi aq tetap paling suke..:


1. mikhail!
(novel ni menang anugerah buku pilihan pembaca berita harian 2010! menewaskan karya aina emir n bila dah suka,mimie afinie(aq ad kat uma,bes)
2. hatiku di harajuku(fes bace) 
cinta samurai...byk bahasa jepun dlm novel ni... 
3. cinta sang ratu
 novel ni menang anugerah bulu pilihan pmbaca bh 2009:) 
4. satu janji..cinta u know...love it
 5. rayyan fantasi not bad...

kalo korg x pena bace novel2 en.ram,,aq syorkan kalo korg nk bace,bg yg minat cinta,baca satu janji...sedih wo...aq bce blog ram,en.ram nangis tulis cite ni sbb gram ngan watak adelia yg biadap kt husband dye...T_T

kalo yg minat aksi,bce mikhail...

kalo minat antu, bce ungu karmila

bgi yg anti usa,bce adam atau mikhail..

bgi yg ska fantasi,bce rayyan fantasi..

bgi yg ska misteri,pmbunuhan,bce sume..haha sume buku msti ad pistol n org mati..hahahah

ok...

hmm...novel paling byk bsambung...trilogi bagaikan puteri..
haha mula2 trilogi..skang dah nk masuk yg kelima dah!

aq ske cite ni..
bagaikan puteri,cinta sang ratu,hijab sang pencinta,cinta sufi n yg bakal keluar taun depan agaknye sutera bidadari =)
aq ni pena gak menyamar jadi ratna sang ratu..masa tu hari guru..kononnye dari kerajaan tanah rencong...haha
ngeh ngeh...

ad yg kate,cite2 en.ram ni ngarut sbb rekaan..heh...sape kate? tahukah anda ini merupakan salah satu teknik dlm penulisan?teknik ni dipanggil make-believe..(pikir sndirilah..mls nk ulas..haha)

k..cukup r..aq da ngantuk...sekian..=)

ni isteri tercinta,pn dayang aminah
 n anak,aizzudin
tambahan...
shahir!!!

aq obses gak shahir tp x sempt la nk wat post..nnti after plkn aq wat..^_^

shahir x sihat skang...smuge smbuh cpat!!

 masih ingatkah shahir pena eksiden ari tu?ni la hasil kereta Nissan Fairlady nya yg bru di beli ..
petikan dari:
http://www.mygosip.com/2010/09/shahir-af8-kemalangan-jalan-raya.html

Alhamdullilah, Shahir AF8 terselamat daripada kecederaan yang serius apabila dia terlibat dalam satu kemalangan di Tapah Perak pada hari isnin yang lalu.. Dengarnya, kereta baru Shahir AF8 yang dibelinya pada bulan Ramadhan yang lalu jenis Nissan Fairlady berwarna putih, berpusing sebanyak 5 kali sebelum merempuh pembahagi jalan raya….
Kemalangan berpunca daripada air hujan yang bertakung ditepi lebuhraya sehingga Shahir AF8 merasakan keretanya terapung-apung di awanan.. lantas Shahir menekan break dan terjadi la adegan kereta berpusing-pusing sebanyak lima kali sebelum merempuh pembahagi jalan raya…. Nasib baik kereta-kereta lain sempat mengelak walaupun ketika itu hujan agak lebat sehingga membataskan penglihatan di jalan raya..
Shahir AF8 dilaporkan hanya mengalami sakit-sakit badan dan bengkak di bahagian kepalanya sahaja akibat terhantuk…
MyGosip berharap selepas ini Shahir AF8 lebih berhati-hati lagi dijalan raya terutamanya ketika hujan lebat.. Apa-apa pun jom kita layan gambar kereta Shahir AF8 yang terlibat dalam kemalangan jalan raya ni…


ngeh ngeh...


ape lagi ye...


hah!


kenal ini org?



ni?



haha...ini mesti kenal!




haha aq obses dye gak...bapak cekap!


luv!


ngehngeh..


sekiannn...

No comments:

Post a Comment

nak tiru gak ah. sape first komen dy tak matang :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...